Modernisering van website
De website van TAS-tms bestond al een geruime tijd en weerspiegelde onvoldoende het innovatief karakter van haar softwareplatform. TAS-tms wenste haar website te moderniseren.
In minder dan 2 weken tijd de website vernieuwen.
Door de korte ontwikkelingstijd van 2 weken konden we geen strategische web ontwerp oefening maken en was het niet mogelijk om een volledig nieuwe website te bouwen.
Daarom identificeerden we de elementen van de website die niet voldeden aan de merk richtlijnen en brachten we in kaart welke elementen met een modernere look & feel impact kunnen maken op de website bezoeker.
We schenkten bijzonder aandacht aan het beter laten converteren van de website door krachtige call-to-actions toe te voegen waardoor website bezoekers geïncentiveerd worden om contact op te nemen. We creëerden ook vertrouwen door ondermeer logo's van bestaande klanten op strategische plaatsen te tonen op de website.
Vervolgens maakten we enkele ontwerpen die we bespraken met de TAS-tms en gingen we over tot de realisatie van de website.
Een modernisering van de website die beter het karakter van TAS-tms tot uiting brengt en meer gericht is op conversie van website bezoekers tot contacten.