Modernisering van website

Over de klant

TAS-TMS, deel van de Sinari groep, is een software platform waarmee transporteurs en expediteurs hun transportproces kunnen beheren. Dit gaat van orders, facturatie en planning  tot wagenparkbeheer.

TAS-TMS_BLEU_RVB
Klant TAS-tms
Uitdaging De website meer het dynamisch karakter van het TAS-tms platform tot uiting laten brengen.
Oplossing De look & feel van de website moderniseren.
TAS-tms usecase(2)
De uitdaging

De website van TAS-tms bestond al een geruime tijd en weerspiegelde onvoldoende het innovatief karakter van haar softwareplatform. TAS-tms wenste haar website te moderniseren.

 
Het doel

In minder dan 2 weken tijd de website vernieuwen.

Onze aanpak

Door de korte ontwikkelingstijd van 2 weken konden we geen strategische web ontwerp oefening maken en was het niet mogelijk om een volledig nieuwe website te bouwen.

 

Daarom identificeerden we de elementen van de website die niet voldeden aan de merk richtlijnen en brachten we in kaart welke elementen met een modernere look & feel impact kunnen maken op de website bezoeker.

 

We schenkten bijzonder aandacht aan het beter laten converteren van de website door krachtige call-to-actions toe te voegen waardoor website bezoekers geïncentiveerd worden om contact op te nemen. We creëerden ook vertrouwen door ondermeer logo's van bestaande klanten op strategische plaatsen te tonen op de website.

 

Vervolgens maakten we enkele ontwerpen die we bespraken met de TAS-tms en gingen we over tot de realisatie van de website.

Michelle Neels
“Op een zeer korte tijd is Astra+ er in geslaagd om onze website te vernieuwen. We zijn absoluut tevreden met het resultaat.” Michelle Neels Head of Marketing & Sales
Het resultaat

Een modernisering van de website die beter het karakter van TAS-tms tot uiting brengt en meer gericht is op conversie van website bezoekers tot contacten.

 

Gebruikte technologie

wordpress